jogatau.lt  Joga, meditacija, jogos pratimai, kvėpavimas
 

Pavadinimas: Joga, meditacija, jogos pratimai, kvėpavimas

Straipsniai:

Laimingo kūdikio poza Ananda Balasana
Poveikis: atpalaiduoja įsitempusią nugarą, pratampo sausgysles. Kaip atlikti: 1. Atsigulkite ant nugaros. 2. Sulenkite kojas per kelius ir pritraukite prie pilvo . 3. Pritraukite kelius prie pažastų, laikydami kojų pirštus rankomis. 4. Palengva iškelkite kojas į viršų. Laikykite kojų pir

Medžio poza (vrksasana)
Poveikis: ugdoma pusiausvyra ir stabilumas, kelių sąnariai tampa lankstesni.

Kalno poza (parvatasana)
Pozos tipas: sėdimas Poveikis: gerina laikyseną, stiprina kojas. Ją atliekant maksimaliai išempiami šlaunų ir liemens raumenys. Šis pratimas padeda apsisaugoti nuo tam tikrų reumato ligų. Kaip atlikti: http://www.youtube.com/watch?v=ImpnL9oC2qs  

Šuns poza (Adho Mukha Svanasana)
Taip pat žinoma kaip: Adho Mukha Svanasana Pozos tipas: stovimas, poilsinis Poveikis: ištempia ir stiprina visą kūną. Gali padėti sumažinti nugaros skausmus. Ši poza jogos klasėse atliekama gana dažnai. Tai tarpinė, poilsio ir puiki stiprinimo poza. Tai gali būti pirma jūsų poza kai pr

Naujienos:
 
USB-C Charge Cable 2m
 
Daugiafunkcinis įrenginys Xerox WorkCentre 3025V_NI
 
Dell Inspiron 15 3576 15.6“FHD/i3-7020U/4GB/1TB/Radeon520 2GB/Win10/ENG RU/Black nešiojamas kompiuteris
 
Innova Glamorous Oil Gloss Spindesio suteikiantis plaukų aliejus, 75ml
 
Gorenje G640X dujinė kaitlentė
 
Gaming Monitor BenQ ZOWIE XL2740 27inch TN, FullHD, HDMI/DP/DVI-DL, 240Hz