jogatau.lt  Joga, meditacija, jogos pratimai, kvėpavimas
 

Pavadinimas: Joga, meditacija, jogos pratimai, kvėpavimas

Straipsniai:

Laimingo kūdikio poza Ananda Balasana
Poveikis: atpalaiduoja įsitempusią nugarą, pratampo sausgysles. Kaip atlikti: 1. Atsigulkite ant nugaros. 2. Sulenkite kojas per kelius ir pritraukite prie pilvo . 3. Pritraukite kelius prie pažastų, laikydami kojų pirštus rankomis. 4. Palengva iškelkite kojas į viršų. Laikykite kojų pir

Medžio poza (vrksasana)
Poveikis: ugdoma pusiausvyra ir stabilumas, kelių sąnariai tampa lankstesni.

Kalno poza (parvatasana)
Pozos tipas: sėdimas Poveikis: gerina laikyseną, stiprina kojas. Ją atliekant maksimaliai išempiami šlaunų ir liemens raumenys. Šis pratimas padeda apsisaugoti nuo tam tikrų reumato ligų. Kaip atlikti: http://www.youtube.com/watch?v=ImpnL9oC2qs  

Šuns poza (Adho Mukha Svanasana)
Taip pat žinoma kaip: Adho Mukha Svanasana Pozos tipas: stovimas, poilsinis Poveikis: ištempia ir stiprina visą kūną. Gali padėti sumažinti nugaros skausmus. Ši poza jogos klasėse atliekama gana dažnai. Tai tarpinė, poilsio ir puiki stiprinimo poza. Tai gali būti pirma jūsų poza kai pr

Naujienos:
 
Camper Oruga K200157 Black 014 38
 
Converse Chuck Taylor All Star Hi White/White 36,5
 
Camper Imar Copa K200929 White Natural 36
 
Vagabond Anni 4937-001 Black 37
 
Crocs™ Funlab Unicorn Charm Sandal Kids Lavender 28
 
Camper Imar Copa K200930 White Natural 37