jogatau.lt  Joga, meditacija, jogos pratimai, kvėpavimas
 

Pavadinimas: Joga, meditacija, jogos pratimai, kvėpavimas

Straipsniai:

Laimingo kūdikio poza Ananda Balasana
Poveikis: atpalaiduoja įsitempusią nugarą, pratampo sausgysles. Kaip atlikti: 1. Atsigulkite ant nugaros. 2. Sulenkite kojas per kelius ir pritraukite prie pilvo . 3. Pritraukite kelius prie pažastų, laikydami kojų pirštus rankomis. 4. Palengva iškelkite kojas į viršų. Laikykite kojų pir

Medžio poza (vrksasana)
Poveikis: ugdoma pusiausvyra ir stabilumas, kelių sąnariai tampa lankstesni.

Kalno poza (parvatasana)
Pozos tipas: sėdimas Poveikis: gerina laikyseną, stiprina kojas. Ją atliekant maksimaliai išempiami šlaunų ir liemens raumenys. Šis pratimas padeda apsisaugoti nuo tam tikrų reumato ligų. Kaip atlikti: http://www.youtube.com/watch?v=ImpnL9oC2qs  

Šuns poza (Adho Mukha Svanasana)
Taip pat žinoma kaip: Adho Mukha Svanasana Pozos tipas: stovimas, poilsinis Poveikis: ištempia ir stiprina visą kūną. Gali padėti sumažinti nugaros skausmus. Ši poza jogos klasėse atliekama gana dažnai. Tai tarpinė, poilsio ir puiki stiprinimo poza. Tai gali būti pirma jūsų poza kai pr

Naujienos:
 
EMU Australia Kitty Sneaker Pink 24
 
HELLY HANSEN Woodlands Coffee Bean/Natura/Black 45
 
Argan Infusion Anti Dandruff Shampoo Šampūnas nuo pleiskanų, 250ml
 
EMU Australia Leopard Brumby Midnight 28
 
HELLY HANSEN Seraphina Demi Women's Whiskey/Frosted Almond 38
 
HELLY HANSEN Dubliner Parka Navy L